anthilias

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Gun - 14 augusti 2012 21:40

Ja, så upplever jag det just nu. Tycker att jag inte hinner något när jag kommer hem!! Kanske beror det på att jag håller på hela tiden och det är så mycket som behövs göra:).

Provmålade lite på ena sidan av mitt blombord. Vill se att det fungerade. Vitt ska det bli. Tror nog att det ska gå.

Bra väder har det varit här hela dagen. Härligt att kunna vara ute hela tiden.

I morgon får jag lämna in min dator...... hur jag än gör så går det inte att få iväg scripten/mailmallarna.

Inställningarna är rätt men när jag ska skicka iväg scriptet så öppnar sig inte Windows live mail??? Börjar undra om det är min brandvägg som stoppar upp det hela. Men frustrerad är jag!!!! Så nu kanske det inte blir något skrivet här på ett par dagar.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards