anthilias

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Gun - 19 juli 2012 15:01

Svensk sommar… är det verkligen. Inte en dag utan regn!!

Är less känner att jag skulle behöva komma på vilohem. Nu börjar det lukta under huset…

så det ligger väll döda möss i grunden och getingarna barra exploderar! Så varken gräsklipparen eller trimmern kommer jag åt. Getingbillan är precis under tröskeln till boden. Kul!!

Ringt Anticimex igen och berättat om allt. Väntetiden är som den är får jag till svars.

Undermånligt tycker jag nu för sanningen är att de inte klarar av jobbena längre med ny ägare!

Något positivt är att jordhögen börjar minska i alla fall man får gratis träning  .. inget gym behövs här. Fast jordhögen räcker nog inte, så det blir allt att köpa ett lass till.

Idag ringde jag in till läkaren för att höra om mina prover som jag tog för 2 ½ vecka sedan.

Jo de hade kommit och eftersom ingen hade hört av sig så var de bra.

Jaha kan jag få höra hur mitt Tsh ligger för det är det enda jag undrar över.

Jamen det skulle väll du inte ta fick jag till svars.. jo det var ju därför jag kom svarade jag.

Men vi har tagit och så en lång ramsa om prover men inget Tsh.

Miss från dom så jag fick vackert åka in nu och ta provet igen!!

Fick frågan om jag känner av det. Min omgivning gör det, går långsamt glömmer emellan varven.

Så det är nog daggs att höja medicineringen innan dimman kommer i huvudet som det gjorde sist.

Nu har jag gnällt av mig lite här. Hoppas ni har en bra dag.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards