anthilias

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Gun - 26 juni 2012 22:03

Blir det för mig i morgon bitti… klockan kommer att ringa 04.50 bara jag tänker tanker blir jag trött.

Ska vara på jobbet 06.00 då vi öppnar. Ja det är ju tur att det inte är vinter och snöstorm.

Ja då fick kanske klockan ringa ännu tidigare….

Då brukar jag få byta bort den tiden till någon som inte pendlar. Tur att man har bra arbetskamrater.


Vädret har inte varit någon höjdare. Där av Ruth inga kort. Men de kommer.

Vill bara att det ska vara fint väder.

Var ute på tradera för någon vecka sedan. Har önskat mig en soppterrin.

Men har inte hittat någon som fallit mig i smaken. Men se där fanns den….

La ett bud och tänk att den blev min! Trodde jag aldrig för mitt bud var inte högt.

Det var många som hade lagt bud på den. Just nu står den på matsalsbordet.

Fick den idag med schanker. Hämtade den efter jobbet eftersom jag

begärde utlämningen inne i staden. Annars är det Ankarsrum som gäller,

en resa på 5 mil extra!!! Hur kul är det??


Har glömt att skriva och berätta att vi här nu ska få eget postnummer.

Då kan vi antagligen få paketen hit också. Vad vi har kämpat att få ett

eget postnummer flera år. Men trägen vinner ser man.

I kväll såg jag Allsång på Skansen. Alltid lika roligt att se.

Nu får jag önska er en fortsatt trevlig kväll. Men för mig är det nusse kudden som gäller.

God natt på er.

Kramen

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards