anthilias

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Gun - 4 juni 2012 22:22

Kom hem tidigt. Var bara och uträttade ett par ärenden. Sedan åkte jag hem. Tvättade båten
så nu är den klar för sjösättning på onsdag. Hela dagen har det varit en
tryckande värme och det har kommit regnskurar. Precis som jag hade tvättat
båten så kom regnet….

Nu är det kväll och i morgon får jag gå mellantid eftersom ena kollegan är hemma och vabbar.
Inget att göra åt. Ska strax krypa i sängs. Är lite trött hade svårt att somna
igår kväll. Lägger om dygnet på helgerna.

Har suttit vid datorn och gjort lite uppgifter. Lär mig script och så frame i Winnie. Kul men
lite pyssel är det allt. Hoppas någon gång jag kan göra mig en egen hemsida som
jag själv har gjort. Vet precis hur den ska se ut.

God natt kära vänner, i morgon är det åter en arbetsdag för mig.

Kram

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards