anthilias

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Gun - 24 maj 2012 21:34

Dagarna bara rusar fram… i morgon är det åter fredag! Vart tog veckan vägen? Nyss var det
måndag. Solen har lyst här och varmt har vi det med. Många av barnen och även
vuxna bränner sig nu. Alla har inte med sig solkräm…. Hur mycket man än tjatar.
När var vi gick till skogen idag så kom vi på att vi måste ha världens bästa
jobb!! Fritt inom gränserna och få vistas ute om dagarna. Tänk om jag skulle
jobba inomhus utan fönster… skulle aldrig klara av det!

Som vanligt blev det en runda i trädgården på jakt efter maskrosorna och kirchen. Lite hade
det allt kommit.

Sitter med datorn i knät i soffan och ser även på eurovision song contest. Tycker inte det
har varit något bra så här långt.

I morgon öppnar jag så jag slutar tidigt och börjar sent på måndag. Så jag är långledig.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kramen

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards