anthilias

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Gun - 14 maj 2012 21:01

Lite motigt
var det allt att gå upp i morse när klockan ringde…. Men sen gick det av bara
farten hela dagen. I morgon kommer vår andra kollega tillbaka. Hon har haft
semester i 4 dagar och varit till Legoland i Danmark med sin familj. Inget fel
på vikarien vi haft, men det känns ändå bäst med sina kollegor de vet och kan
allt.

Vädret har varit ganska så bra solen lyste på förmiddagen men på  eftermiddagen

 blev det molnigt och blåsigt. Genast
kändes det kyligare… och vi som är i maj månad. Brukar det vara så här kallt
då? Jag har pumpen på ännu!!!!

Nu ska jag
hänga upp lite tvätt. Sedan ska jag titta i en tidning tänkte jag. Just nu
börjar det svida i halsen. Hoppas verkligen på att det inte är något på gång!

En fortsatt trevlig kväll önskar jag er alla.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards