anthilias

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Gun - 9 maj 2012 21:38

Trött och ännu mera träningsvärk har jag. Har varit ut en sväng och både klippt gräs och
trimmat runt landen och alla stenar. Varför växer det så det knakar??? Landen som
jag rensade i helgen, där ser jag att det kommer nytt ogräs. Jag bryter ihop!


Idag när vi gick iväg med barnen så gick vi till en kulle. Hela kullen var full med
nyckelpigor. Barnen var helt fascinerade och tyckte det var jätte spännande.

Undrar om vi
kommer att få åska här i natt? Började bli kvalmigt förut precis som det brukar
kännas i luften innan det börja mullra. Då blir det inte kul! För på ena sidan
har vi ett jätte högt berg och andra sidan havsviken. Så vill det sig illa går
åskan mellan berget och vattnet. Fy katten vad det smäller då. Ingen chans att
man kan sova då.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun  

Av Gun - 9 maj 2012 21:38

Trött och ännu mera träningsvärk har jag. Har varit ut en sväng och både klippt gräs och
trimmat runt landen och alla stenar. Varför växer det så det knakar??? Landen som
jag rensade i helgen, där ser jag att det kommer nytt ogräs. Jag bryter ihop!


Idag när vi gick iväg med barnen så gick vi till en kulle. Hela kullen var full med
nyckelpigor. Barnen var helt fascinerade och tyckte det var jätte spännande.

Undrar om vi
kommer att få åska här i natt? Började bli kvalmigt förut precis som det brukar
kännas i luften innan det börja mullra. Då blir det inte kul! För på ena sidan
har vi ett jätte högt berg och andra sidan havsviken. Så vill det sig illa går
åskan mellan berget och vattnet. Fy katten vad det smäller då. Ingen chans att
man kan sova då.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun  

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards