anthilias

Alla inlägg under mars 2012

Av Gun - 1 mars 2012 19:00

Tänk att det
redan är 1 mars. Vad fort det har gått trotts allt. Även om jag är trött på
snön. Det märks både på morgonen och på kvällen när jag åker till jobbet/ hem
från jobbet att det är mycket ljusare. Även idag har vi haft en toppen dag med
solsken. Har bara varit inne och ätit lunch resten av dagen har vi tillbringat
utomhus. Vi tog skrindan med ut till skogen med utesnicken. Vi har en stor
snickarlåda med hamrar, sågar, borrmaskin, filar m m. Barnen älskar att få
snickra, såga de bygger av hjärtans lust.   Nu kommer
en tid som är ännu bättre än vanligt med mitt jobb. Att vi dagligen bor utomhus
tar tillvara på de härliga dagarna.

Igår kväll
kom jag hem sent. Orkade inte stänga på datorn och skriva något. Med jag hade
en trevlig stund på Saharas. Upplever att jag är mer trött än vad som är
vanligt för mig. Får väll gå till doktorn och ta ett prov och se hur det ligger
nu. Det var ett tag sedan jag var där och tog prover. Men jag har ingen dimma i
huvudet i alla fall, så som jag hade förra gången. Har nog inte varit sedan
dess och tagit prover. Uj… det är ett tag sedan. Kanske behöver jag öka på medicinen.

Önskar er
alla en trevlig helg.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards