anthilias

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Gun - 29 mars 2012 20:51

Efter en intensiv dag med vikarie så ringde min kompis och föreslog en långpromenad på
Garpe. Garpe är ett berg i Gamleby. Uppe på Garpe ser man hela byn och en stor
del av Gamlebyviken. Jätte fin utsikt. Vi tog med fika visserligen var det lite
kyligt men ändå härligt.  Synd att jag
inte hade kameran med mig. Men vi ska dit igen lite senare för det finns en
stig full med troll. Trollen är gjorda av en konstnär från Gamleby. Då kommer
kameran med och jag ska visa lite bilder därifrån.


Nu sitter jag med tens apparaten på och det surrar så skönt i min arm. Tror faktiskt det
hjälper. Har även fått tid hos ortopeden och det gick fort. Ska dit den 24
april. Känns faktiskt bra.

I morgon kommer en av mina kollegor tillbaka. Känns bra. Nu ska jag titta lite på tv:n
sedan natti natti. En ny arbetsdag den sista på denna vecka. Vad veckorna går
fort. Nu är mars slut!!

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards