anthilias

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Gun - 18 mars 2012 20:38

Ja som ni förstår av överskriften så har jag haft en regnig söndag. Vad har jag hittat på
idag då. Tråkigt att bara gå hemma. Så jag tyckte vi skulle åka ut och fika på
ett nytt ställe:). Tovehult heter stället. Ligger ute på landet ganska ensligt
men är populärt! Man åker igenom Gunnebo mot Västerum så ser man skylten
Tovehult. Glömde att ta med mig kameran. Det är så gemytligt där.  


Annars har det inte hänt så mycket. Strukit upp all tvätt har jag gjort. Suttit vid datorn
och letat ute på nätet om man kunde hitta någon stans en beskrivning på hur man
gör spets och flor i PsP. Skulle vilja byta toppborden här på bloggen och jag
har en bild i mitt huvud hur jag vill ha den. Då behöver jag spets och flor!!
Kanske någon här ute vet hur man gör??? Jag tar tacksamt emot hjälpen.

Ni får ha en
fortsatt trevlig söndagskväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards