anthilias

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Gun - 5 mars 2012 20:03

Trött i
huvudet efter en intensiv dag. Dessutom stängde jag huset idag. Det känns när
man har stängningen och kallt blir det eftersom de sänker ner värmen efter ett
visst klockslag.

När jag åkte
till jobbet så lyssnar jag alltid på radion. Idag så pratade de om ett
annorlunda frieri som hade skett i söndags. Radioprogramledarna ringde upp
tjejen som berättade att hon hade tagit kontakt med de som arrangerade
Vasaloppet. Hon ville fria till sin kille som åkte vasaloppet. Eftersom de
tyckte att det var en kul grej så gjorde det frieriet på storbildsskärmarna. Givetvis
så fick hon ett ja! Varifrån de kom, jo från Oskarshamn.

Vädret har
varit tråkigt idag. Kallt och det kom små snöflingor ett tag. Men solen har
inte lyst något vidare idag.

Nu ska jag
fixa mig lite fika. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards