anthilias

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Gun - 4 mars 2012 19:03

Jaha nu är
det redan kväll. I morgon är det åter jobbar vecka. Helgen går alltid så fort
och vi har haft jätte fint väder. Solen har skinit hela tiden. Visst har det
varit kallt på nätterna men dagarna har varit härliga. Idag har jag putsat
köksfönstret och satt upp nya gardiner. Blev fint och ljust. Ser att blommorna
behöver få ny jord så det blir väll att börja plantera om nu. Fick se att min
ormkaktus blommar och även min mistel. Kul när blommorna börja blomma för då
vet man att vi går mot våren.

Har suttit
lite med Bittes olika teman i Målarboden. Inte alltid så lätt att få till dem.
Scriptet som jag skickade in till Nilla fick jag tillbaka med en kommentar att
hon inte kunde begripa varför scriptet förändas så, bara för att vi har olika
mailprogram. Ja, inte fattar jag!!! Men hon skulle ta sig en titt på det hela.

Har druckit
kaffe och nybakt drömrulltårta. Gott!! Igår bjöd jag på nybakad saffranspankaka
vispgrädde och sylt. Behövde inte truga mina gäster. De åt av hjärtans lust. Egentligen
skulle det ha varit psalmbärsylt men min var slut. Den finns bara på Gotland
att köpa. Kanske får jag ta min en tur över med färjan och handla.

Önskar er
alla en trevlig vecka med mycket sol.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards