anthilias

Alla inlägg under februari 2012

Av Gun - 1 februari 2012 15:15

De som ringde mig!!! Ringer från Indien eller Pakistan. Utger sig för att jobba för
Windows. Allt är lurendrejeri! Det de vill åt är våra konton. De har hållit på
sedan maj månad förra året här i Skandinavien. Men i Usa och England har det
hållit på ett bra tag.

Microsoft är medvetna om problemet och försöker stoppa det.

Så tänk er för innan ni gör något som ni kan få ångra!

Kram gun


Av Gun - 1 februari 2012 14:19

Sista dagen
på utbildningen slutade vi redan vid kl 12.00.Helt underbart med tanke på
vilken information vi fått de här dagarna. Huvudet är fullt nu och trött är man
med. Är man inte van att sitta still på en stol om dagarna då blir det jobbigt.
Idag var det kallt och dragit i lokalen så jag fick faktiskt lite ont i nacken
av att jag spände mig.

Nu är jag hemma och har ätit lite mat. Har plockat om lite för i morgon ska jag ta med
mig min nya tv hem. Spännande och se hur det blir med LCD tv. Nu när jag tittar
ut ser jag att snöflingor börja dala…. Inte mera snö tack! Det är så bra som
det är nu. Jag bara längtar till våren och bryggan med min kaffekorg.Kallt är det
fortfarande. Fattar inte varför det ska vara just här så kallt. Inne i staden
är det inte lika kallt. Tycker att de nu kan ta över vår kyla.

OBS!!!

Fick
alldeles nyss ett mycket märkligt telefonsamtal. De som ringde påstod sig ringa
för Windows. Samtalet kom från utlandet! Vad de ville?? Jo de varnade att min
dator skickar ut varningar när jag laddade ner mina e-mail och allt annat jag
gjorde. De ville att jag skulle sätta mig vid datorn och göra som de sa!!! Men jag
sa bara att datorn finns i ett annat rum och telefonen kan jag inte ta med mig.
Det ni säger till mig vill jag att ni skickar via e- mail. Eftersom jag inte
gav mig så la de på luren. BLUFF!!!!! 
Vad de ville komma åt vet jag inte kan tänka mig konton och sådant. Tänk
er för om ni råkar ut för dem!!!

Nej nu måste
jag nog fixa kaffepetter… är faktiskt kaffesugen nu.

Ni får ha en
fortsatt trevlig dag mina vänner.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards