anthilias

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Gun - 28 februari 2012 19:57

En härlig vårdag har vi haft idag. + 10 grader stod termometern på. Vi har njutit i fulla
drag. Visst är det kladdigt ute. Men med rätt kläder är det inga problem. Vi har
bara varit inne och ätit lunch mellanmålet åt vi utomhus. Smakade mums.


Idag fick min ena kollega och jag ett ryck. Vi gallrade ett träd på gården. Blev mycket
finare och kommer att bli bra klätterträd för barnen. Jag tog några av våra
stora killar och drog iväg till konteinern som står utanför gården och la de
stora grenarna i. Hm, undrar vad de kommer att säga om det. Men vi hade kul.


I morgon blir en lång dag. Börjar tidigt det är ju onsdag. Sedan har jag It- möte efter
jobbet och när det är slut har vi vår avdelningsplanering. Blir en tuff dag. Tanken
är att jag slutar kvällen med en pizza på Sahara. Så när jag kommer hem är jag
väll rejält slut.

Ja det var lite från mig om vad som hänt idag. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Av Gun - 28 februari 2012 19:57

En härlig vårdag har vi haft idag. + 10 grader stod termometern på. Vi har njutit i fulla
drag. Visst är det kladdigt ute. Men med rätt kläder är det inga problem. Vi har
bara varit inne och ätit lunch mellanmålet åt vi utomhus. Smakade mums.


Idag fick min ena kollega och jag ett ryck. Vi gallrade ett träd på gården. Blev mycket
finare och kommer att bli bra klätterträd för barnen. Jag tog några av våra
stora killar och drog iväg till konteinern som står utanför gården och la de
stora grenarna i. Hm, undrar vad de kommer att säga om det. Men vi hade kul.


I morgon blir en lång dag. Börjar tidigt det är ju onsdag. Sedan har jag It- möte efter
jobbet och när det är slut har vi vår avdelningsplanering. Blir en tuff dag. Tanken
är att jag slutar kvällen med en pizza på Sahara. Så när jag kommer hem är jag
väll rejält slut.

Ja det var lite från mig om vad som hänt idag. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards