anthilias

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Gun - 31 januari 2012 20:13

Näst sista dagen på kursandet. Känns att man inte är van att sitta still och bara vistas
inomhus. Skulle inte klara av ett stilla sittande jobb. Tycker man har myror i
baken på eftermiddagen.

Efter vi slutade så gick jag till frissan. Ja nu är mina lockar borta. Känns skönt. Med lockigt
hår får man risigt hår efter ett tag.  Men nu ser mitt hår friskt och fräscht ut igen.

 Innan jag åkte hem så tog jag svängen via Elgiganten.
Om det blev något köp…. Jo en platt tv. Ska ta hem den på torsdag. Nu åker
tjock tv:n ut.


Kallt har vi fortfarande men inte lika mycket som i måndags morse. Det är omkring -8 nu. Lite
kallare ikväll än igår kväll. Men tydligen ska det bli snöoväder här
torsdag/fredag. Om det tycker jag inte!!

Ikväll är jag inte lika trött som igår kväll. Jag stöp i säng och somnade bums redan vid
kl 22.00 igår kväll. Grannarna trodde nog jag var sjuk. Det är alltid jag som
släcker sist här på gatan…. Men men ibland kan även jag komma i säng tidigt
även om det hör till ovanligheten.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards