anthilias

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Gun - 2 september 2011 22:37

 vill vara så hjälpsamma på soptippen..... Även idag när kag kom körande med släpkärran på soptippen så erbjöd sig männen att hjälpa till. Jag har märkt att ju mer man tackar, ju mer bär dom:). Så jag bar bara lite små plock resten tog dom. 

Jag klagar inte:):). Sedan tog man en sväng till Vimmerby, men jag shoppade inget denna gång. Fanns inget jag ville ha.  Men jag tog ett bad i sjön där. Svalt i vattnet fast det är sötvatten.

Jaha, idag skrev kompisen på köpekontraktet på andra delen av huset. Nu är huset helt och hållet vårt. Lite nervöst är det allt om man tänker efter att ha ansvaret för ett så stort hus.

Önskar er en trevlig helg.

gun

Av Gun - 2 september 2011 08:45

Vad skönt att få vakna och veta att man inte ska till jobbet idag:).

Men jag har en hel del att göra idag. Ska köra en full lastad släpkärra med sopor till tippen. Vad man kan spara på sig. Men nu har jag röjt för vilken gång i ordningen vet jag inte.

Kanske tar jag mig en tur till Vimmerby sedan, vem vet.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag.

Gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards